Rəylər


aile olarak gittik ve family tip 4 villada kaldık. villa old... Daha ətraflı

Ben ve eşim çok mutlu ayrıldık. Mutfak lezzetli, havuz ideal... Daha ətraflı

Otelin doğa ile iç içe olması her zaman tercih sebebimiz old... Daha ətraflı

Uzun süredir böyle bir yerde konaklamamıştım.tüm çalışmalar... Daha ətraflı

Çok mutluyuz..Müthiş bir bayram tatili oldu.Yürüyüş doğa yür... Daha ətraflı

Otelinizde 4gün kaldık çok memnun ve mutlu ayrıldık Müdürünü... Daha ətraflı